torsdag 1 december 2011

Förlåt :/

Förlåt för otroligt kass bloggning, inte haft tid :/

Ridningen igår gick skit bra, ! Gick att lasta båda i samma transport & jag nästan sprack av glädje! Gud vad jag gått och oroat mig för de asså, men nu e de ett problem mindre att tänka på.

Hade elevens val idag, tog massa kort, en del väldigt nöjda med faktist, tänkte visa en del i bloggen =)

Sen har jag nt mke mer att berätta, ganska ordlös nu faktist..
Jo, juste.
Alla som säger att jag ljuger om att jag ska färga håret blont, dom kan dra.
Jag SK färga håret blont & jag HAR beställt BLOND hårförlängning och den BLONDA hårförlängningen HAR kommit! Hämtas ut i morgon efter skolan !!
Sen i morgon på kvällen blire kalas . träffa underbara kusinerna igen ♥


Dom 2 första bilderna är på Hampus :)



Finaste Susanna ♥

Oså vackraste Matilda ! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar