onsdag 7 december 2011

Hemma :/

Hemma idag med , hade sånna magsmärtor i natt så de va sjukt.. När mamma skulle väckta mig klockan 6 i morse och fråga om jag skulle till skolan satt jag i sängen & lyssna på 1D.. Då hade jag knappt sovit någonting... Sen så somnade jag en liten stund till deras underbara röster men vaknade upp lika fort igen , händelserik natt. Elr ja inte på det sättet, men jag har haft det jobbigt, lagt mig ner för att sova, snurrat & vritt & vänt mig. Sen när jag precis va på väg att somna så messa älskling -.- NÅGOT irriterande, FÖRSTA gången jag blev irriterad på honom faktist tror jag ??? :O Stängde av mobilen & la mig igen, då började smärtorna.. låg där och typ gnällde för mig själv, gick upp & tog på mig mina rosa hello kitty tofflor & gick till köket, satt där tills jag blev riktigt trött, gick in och la mig i sängen och PANG så va jag hur pigg som helst igen -.-
Så jaja, jobbig natt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar