tisdag 29 november 2011

Blir uteritt

Mår lite bättre idag, fortfarande inte helt bra så jag är hemma idag oxå, blir en uteritt på min prinsessa sen, funderar på att ta långa Håkantorps rundan, men då måste jag gå över 2 vägar, då kommer frågan, hur är hon när man ska gå över järnvägar..? Jaja, det återstår att se om jag tar den rundan. Annars kanske jag går in i skogen och låter henne klättra lite ;)
Får se hur de blir, ska iaf rida idag!

Beställer nog även hem hårförlängningen nu så jag vet hur blont jag ska färga lixom, blir de bra efter 2 toningar & 1 färgning så färgar jag ju inte en gång till lixom xd

Men det blir nog så att jag beställer hem det idag så jag får ungefär samma färg, sen ska jag tvinga mamma att sätta i den på mig ;)

Dianah is going blond!

http://josefinefoxman.se på bild ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar