tisdag 29 november 2011

Yeey !

Mår bättre nu, inte lika yr, men de känns fortfarande.

Mammas kille är i mitt rum nu & ska sätta upp en spegel  & 2 jätte starka lampor vid min 'sminkhörna' så de inte blir ojämt och fult ! :D
Ska till ICA i morgon eter skolan & handla lite ansiktsmasker oså, har ju 150 kronors presentkort i alla affärer i Vara, + att jag har 250 på Cindys beauty box i Vara så jag tänkte passa på i morgon när mamma kan hämta mig, köpa lite småsaker oså :)

Ni får se i morgon,s en hoppas jag även att jag får mina grejjor från Nelly i morgon, justfan... Ska köpa hårfärg oxå iippp !:D

Men kanske ska vänta me de tills jag ser hur blond hårförlängningen är?
Elr inte? elr skit samma, får se. xd


När jag är klar med den såkallade 'förvandlingen' så kommer ni få massa mer ego bilder oså eftersom jag kommer vara mer nöjd med mitt utseende då ! Tills dess får ni stå ut , 

1 kommentar: