tisdag 29 november 2011

Sverige i ett nötskal.

Jag kollade på Dr 90210 och såg en kille som hade 'America' intatuerat på magen. Och tänkte: 
'Men gud va snyggt de skulle vara med typ en tatuering av sverige flaggan och att det står Sweden under på axeln'

Jag snacka me mamma om de & då sa hon att jag inte fick göra de för att enligt sverige lagarna så är det rasistisk. 
Jag tycker de e helt cp, asså jag menar. Alla andra länder får tatuera in sin flagga, skriva landet det kommer ifrån, och vara stolt över det, men vi får inte? 
Varför? 
Jo, för att Sverige e helt fucked up. Sverige är ett invandrar land, jag menar inget illa, mitt x kommer från Spanien. Men ändå, vi som är svenskar borde få visa att vi är svenskar.
Jag menar, Sverige är trots allt känt för snygga tjejer (intressant fakta, vi ligger på 2:a plats efter Brasilien!). 


Vi vill visa att vi är svenskar, ! Låt oss göra de då!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar