söndag 27 november 2011

Jacob Ling-Vannerus

Detta inlägget tillägnar jag Jacob Ling-Vannerus och hans ponny Destiny.
Vet inte om han har kvar honom, men hoppas det för dom är grymt fina tsm!
Såg dom i ponnyakuten och bah 'Omg' sen va jag fast. VArje söndag klockan 19.00 satt jag klistrad framför tvn. Låste in mig på mitt rum för att ingen skulle störa.
Jag va fast, vid både Jacob och hans sjukt fina ponny. Jag såg framstegen dom gjrode tillsammans, jag såg dom tillsammans och tänkte 'finare ekipage finns inte'
Nu sa mamma 'Ponnyakuten är på tv!' jag flög, bokstavligt, slängde mig i sängen & slog på barnkanalen, Jacob & Destiny visades då och jag bah omg :'O
Mamma bah 'e de han du tkr e så snygg?'
jag bah 'mm :$' haha snacka om embarrasing moment när ens morsa säger så eller xd
men ska jag vara ärlig e han sjukt snygg, och allt, fattar inte vf han slutade med ridning :'( Sjukt talangfull e grabben !

Några bilder på han och Destiny, sen tycker jag även att ni ska kolla hans & Nicholais övergrymma blogg !
http://nicholaijacob.blogg.se !!!!






Du är bäst Jacob :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar