söndag 27 november 2011

TräningsSchema v 48...

Fick mitt tränings schema för denna veckan av mamma nu..
Ser ut så här:

Måndag: promenad/uteritt
Tisdag: Träning Levene
Onsdag: Uteritt
Torsdag: Vila
Fredag: Uteritt?
Lördag: Vila
Söndag: Ridhus el uteritt..

Jag kan förklara vf de ser ut som de gör då.
Måndag kommer jag hem sent, så de blir MASSA reflexer & pannlampa sen uteritt i skogen.
Tisdag har jag ridlektion i levene.
Onsdag uteritt för jag har ingen annan stans att rida för tillfället.
Torsdag Vila för att dels jag kommer hem vid typ 5, sen måste jag plugga oxå.
Fredag så ska jag ha kalas eftersom jag fyller år på lördagen. Kan bli lite tajt att rida då, men ska försöka.
Lördag blir det vila för då ska jag till göteborg med finaste Susanna, finns inget bättre sätt att spendera sin födelsedag i gbg med sin bästa kompis och shoppa :')
Söndag: Antingen så blir de uteritt eller så åker jag till ridhus =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar