lördag 26 november 2011

Uteritt,

Red ut med Sessan idag, skritta & trava lite. Kände på henne inför träningshoppningen i morgon, kändes superbra, och hon lyssnade jättebra =)
Super nöjd med henne, kunde inte fått en bättre häst..
Gick jätte lugnt, va pigg & glad. Nyfiken som vanligt min lilla prinsessa, ;)

Klar i stallet nu oxå, och typ halvt ihjäl frusen..? Mockat, vägt foder och fyllt på vatten, och sopat i stallet såklart ;)

Helt slut.. Gick in nu, men ska strax ut i stallet igen & ta in dom. Sen ska jag vänta på att Sessans ben ska torka så jag kan borsta henne ordentligt, sen ska jag fixa med utrustningen oså tills i morgon, ska ha martingal på henne eftersom hon kör upp huvvet så mycket. Sen ska jag även byta träns så jag inte har pullartränset, utan ett vanligt. Oså ska jag byta pannband på de =)
Ska be mamma typ ta me kameran elr ngt i morgon om jag inte hittar ngn annan som kan fota. Hoppas de för mamma vet knappt vart den knappen man tar kort med sitter -.-

Men jaja... bloggar mer sen , kyss ! :*

Min bakgrundsbild på datan ;D 
Jag & Matilda hemma hos Frida innan halloween discot på Torsbo ;d 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar