torsdag 24 november 2011

Skolan,

Va i skolan idag, va annars?
Ganska lugn dag faktist, hände inte så mycke, läste upp deckarnovellen som vi skrev i grupp på svenskan, men jag läste inget utan satt bara framför klassen & rätta dom andra när dom sa fel xd Ganska okej faktist ;)
Hade idrott sista lektionen och jag hade glömt kläder men jag va med lite iaf, skulle bara stå stilla och kasta bollar öven några mattor lixom, inte så ansträngande, men efter typ lite mer än halva lektionen så får jag en stenhård boll i ansiktet, över högra sidan, vid ögat och allt. Gjorde svinont, försökte hämnas på personen som kasta (nämner inte hans namn i bloggen för jag har fått höra mer än en gång i skolan 'Varför snackar du om oss i bloggen' och blablabla -.-' Så av säkerhets skäl så nämner jag inte hans namn ;) )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar