tisdag 29 november 2011

KaKaKallt...

Kom precis in, red ut på Sessan, satan va kallt det är !
Hon är nog nöjd iaf!
Skritta lite sen lite trav och de kom en bil bakom som lixom tuta och allt skit så hon blev ju typ as rädd och jag tänkte att de va bäst att skynda på lite, annars kanske han hade fortsatt?! Så jag fatta galopp och när hon tagit några galoppsprång gjorde hon världens glädjeskutt så jag höll på att fara åt ..... ja xd jag bah ' waahhh!!!' hahahah xd Sen kom vi typ till en parkeringsficka så jag tänkte stanna där, men det tänkte inte Sessan utan hon bara fortsatte så jag gick typ ut i åkern och där börja trava och sen gallopera på liten volt för jag fick inte stopp på henne och hon börja göra massa glädje skutt igen och jag bah men omg! xd och han som körde bilen STANNA OXÅ !! Pinsamt läge.. xd
haha men Sessan hade nog kul & jag me för den delen, bara väldigt kallt xd


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar