lördag 26 november 2011

Filmkväll!

ChaCha bloggen :*

Va ju på filmkväll med världens underbaraste cheyor igår ! :D
Awesome !
Sjukt kul, följde med Sandra hem direkt efter skolan oså handla vi & baka pizza och massa sånt. Sen fick jag cykla till järnvägen i Vara för att hämta Evelina för att hon inte hittade xdd Och sen typ satt vi & snacka, jag & Sandra öppnade våra presenter ;)

Fick en chocklad ask, turkisk peppar, 2 presentkort på cindys beauty box i Vara, 50 kronor, parfymprov & sen fick jag absolut världens mest super duper jätte mega söta ängeln av min fina bästis :* Och sen på omslaget hade hon tejpat jätte söta bilder på Justin Bieber & Louis Tomlinson från 1D :')
Älskar dig Susanna ! :*
http://deartodream1D.blogspot.com här e hennes blogg som jag tycker att alla ska kolla !!!!
Här är omslaget & finaste ängeln ! :*
Har ingen bra kamera så ja...

Älskar ängeln och sen så står de en text bakom och där står det :
Din lilla ängel
Du är ett mirakel sedan
 den dagen du föddes.
Denna ängel leder dig med 
hjälp av kärlek och 
omtanke genom livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar